En ny början

Jag har aldrig förstått mig på detta med bloggande... men de som jag förstår är varför ändra använder de.
Ja, men t ex man kanske måste skriva av sig lite av allt skit man har varit med om eller kanske få berätta om sin dag om man studerar långt bort från familj och vänner...
Jag säger ju inte att de är något negativt, fasten ja, jag själv har inte förstått mig på själva delen i de hela !

Fast jag tänkte ju nu kolla upp om de är så roligt som många verkar anse.
De roliga med bloggare som jag nu har läst och sådant, är ju att bloggandet har ju kommit upp till någon konstigt som videobloggande... de förstår jag mig inte alls på... men de är kanske just pga att alla som jag har sätt är typ någon som står framför spegeln i badrummet och pratar om dagens alla ljusa delar...

Fast jag ser de ju mycket mera som om dom inte har några polare.. sm att dom behöver någon att prata med fast de inte finns någon där att prata med.. äh, kanske bara jag som tycker de... eller finns de några fler?

Men nu kanske man ska börja fundera ut vad man själv ska skriva i sin egna privata blogg... men så klart jag kan ju skriva om min dag, att jag vakna, jobba, sov... de skulle ju vara sååååå intressnat...
eller inte... nej.. vi hoppar över de... vi tar lite roligare saker kanske..
Men då måste man ju tänka också... va drygt detta blev...

En av dom stora delarna om man vill ha en blogg är väl att man ska få MÅNGA läsare på den.. som läser och läser och sen får man en liten kommentar som de kanske står; Jo, men de låter ju vettigt...
De låter ju verkligen intressant .. eller gör de inte de?


Nej nu ska jag väl sluta upp med dessa irriterande moment och kanske försöka gå till lugnan ro.
Jag får allt be om ursäkt för alla stavfel och grammatiskafel... men de kan jag inte riktigt rå för !


Let the knight of darkness come and protect you from the evil monsters under your bed!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo, men det låter ju vettigt.. Haha, skojar bara lite där! ;) nä men allvarligt, jag har också funderat över alla dessa "populära" brudar som videobloggar. Dom bloggar ju heeeeela tiden, då kan dom väl inte ha nån tid över att vara med sina vänner? Eller? :S Aja, hur som helst tycker jag det är kul att du skaffat blogg och jag kommer förmodligen att följa den dagligen. Så nu vet du det! :P

2009-09-01 @ 01:45:47
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0