Mobbning är en del av samhället.

I den lilla värld vi kallar för hem, finns det också skadedjur.
I en värld med mobbare...

Detta är något jag själv har gått igenom och många i min kompiskrets. Att folk inte förstår sig på att man sårar och skadar folk med olika ord, fraser, meningar....
Mobbing kan ju försig vara olika saker man gör mot en eller flera personer, varför kolla ner på någon som redan ligger ner.
Att se någon som det går illa för... varför hjälper ingen till ! varför inte vara den där hjälten i sagorna och visa att ni står stabila och visar att nu jävlar detta respekterar jag fan inte !
Fyfan va jag verkligen hatar när folk ser ner på andra...

Dom som mobbar kanske har problem hemma... ja vem vet igenligen.
Men dom har ingen rätt att komma och hoppa på dom andra som är runt en! ingen förbannad respekt för sin med människa ! kollar ner och skrattar när tårarna börjar rinna... och börjar sparka..

Ja, mobbing är ju ganska simpelt att utrycka sig i... Mobbing är när någon tar åt sig för något någon har gjort mot en... GANSKA simpelt eller hur?
NEJ, det är ju fan vad det inte är! Tänkt på vad ni säger...

Jag vill helst inte veta av mobbing... men när jag märker någon som blir mobbad så agerar ja.... gör de ni med och visa världen att det finns verkligen något att leva för....
Idag finns det människor som blir mobbade och som struntar i skolan, sitter bara inlåst eller tillomed tar sitt eget liv för att de inte orkar längre, orkar inte med allt skit som folk slänger på dom... Det finns idag mobbare som jag kan faktiskt rätt ut kalla för mördare... för det är DOM som har gjort att saker och ting inträffar i världen..
Det är som ett litet krig... som folk dör av.. mår dåligt av... och som ingen jävel verkar vilja se !

Agera istället för att bara sitta där ! FÖR I HELVETE! visa lite klass och gör det som är rätt !



When the dawn of time dies, all on this planet will cry in salvation!

RSS 2.0